Thursday, April 7, 2011

Jawatankuasa Himpunan Siswazah Kelantan (HIMSAK) UiTM Shah Alam

Berdiri dari kiri: Azman, Hidayah(saya), Hanis, Nik A.Sufian, Alhamdulillah, Anuri, Nadhilah, Syahidah, Zahera, Nik Farhana
Duduk dari kiri: Syafiq, Hazim, Dr.Ariff, Tuan M.Azalie, Dr.Bahrin, Nik Saiful Adli, Azwan, Hasbullah, Tengku Hanif, Ibnu

Ini adalah barisan Jawatankuasa Himpunan Siswazah Kelantan (HIMSAK) UiTM sesi 2010/2011. Sepanjang setahun kami bersama meneruskan perjuangan membangunkan anak-anak belia Kelantan dengan penuh keikhlasan tanpa rasa jemu. Barisan HIMSAK UITM yang diterajui dan dipimpin oleh Presiden Saudara Nik Saiful Adli telah banyak membawa perubahan kepada persatuan ini. Terima Kasih Saudara Nik Saiful Adli kerana telah bagi peluang kepada saya untuk bersama-sama HIMSAK sepanjang setahun ini. Saya sangat bersyukur dapat mengenali Ahli-Ahli Majlis Tertinggi yang begitu komited terhadap persatuan.

Barisan putera-putera Himpunan Siswazah Kelantan (HIMSAK) UiTM. Mereka semua sangat sporting dan best sangat dapat mengenali mereka sebagai satu keluarga HIMSAK. 
Kami lah bunga-bunga dan juga puteri-puteri Himpunan Siswazah Kelantan (HIMSAK) UiTM. Saya yang berdiri di tengah dan mereka ini juga sangat happening. Tanpa kami tidak berserilah HIMSAK UiTM..

Selepas Mesyuarat Agung Tahunan HIMSAK yang pertama pada 2 April 2011 yang lepas, semuanya telah berubah. Jawatan presiden disandang oleh Saudara Azwan Hussin. Manakala saya pula dilantik sebagai Setiausaha Agung. Sangat sedih sekali kerana terpaksa berpisah dengan Mantan Presiden HIMSAK Saudara Nik Saiful Adli. Beliau lah yang telah banyak memberi peluang kepada saya untuk menonjolkan kelebihan diri dalam HIMSAK. Terima Kasih Saudara Nik Saiful Adli. Walaubagaimanapun saya berjanji dengan diri sendiri akan lebih komited terhadap tugas dan amanah yang diberikan sebagai Setiausaha Agung dan akan memberikan sepenuh kerjasama kepada Presiden HIMSAK baru iaitu Saudara Azwan. Diharapkan Saudara Azwan dapat membawa perubahan yang lebih positif dan proaktif untuk HIMSAK. Kami akan memberikan sokongan yang penuh kepada Presiden baru Saudara Azwan. Tahniah Saudara Azwan.

1 comment:

  1. sangat-sangat rindu dengan mantan-mantan...hehehe....gud luck...

    ReplyDelete